tävlar hos Carolina x2


Hon har två bra tävlingar att vara med i:


”Barnkläder som är unika och med snabb leverans. Hos oss kan du köpa kläder som inte alla andra barn har på sig. Hos oss hittar du färgranna barnkläder från bla Me Too , Molo, Lego, Wheat och Panos emporios badkläder. Vi tar in nya barnklädesmärken löpande och vårat sortiment av barnkläder och barnskor växer hela tiden. Vi har barnskor från Timberland och Kavat barnskor.”

”Jag är med och tävlar hos Carolina om ett presentkort värt 250 kr hos Okidoki Barnkläder!”


I tävlingen om presentkort hos Okidoki så önskar jag att köpa något i geggamoja collektionen som jag tycker är underbar. Jag har en snuttefilt men vill gärna ha en mössa & byxor med.



I tävlingen nedan så vill jag ha en naturligtvis ha en ROSA snuttefilt till min sessa =)

”Jag tävlar om en snuttefilt i valfri färg från Elodie Details hos Carolina – var med och tävla du också! Sponsor till detta fina pris är Barnlycka


- Linda -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0