2 dagars kaos =)

Gubben har varit borta i 2 dagar & vips hade jag inte tid med någonting utan att hålla dagarna flytande,
Såå mycket gör han väl ändå inte???

Nåja, jag får väl erkänna att jag drog på mig ett litet "jag ska överraska honom"-projekt och det slukade en hel del tid.
Jag har sedan vi flyttat in (inte bott här så länge) velat måla om dörrarna på övervåningen som är i träfaner (gulbruna) svårt att förklara men men, gubben har sagt att det inte går att måla om dem då de är så fula, utan det är bättre att köpa nya.
NYA kostar kring 1000-lappen (det kan kosta mer oxå har inte kollat upp så noga) och det är 5 dörrar. 
Nåja till saken hör att jag tycker att det kan inte vara några problem att måla dessa vita, så sagt och gjort så tog jag ner en dörr och målade vit!!!!

Och det blev hur snyggt som helst, jag och köpte nya dörrhandtag rostfria och slände bort de gamla i guld.
Färgen hade vi hemma så denna nya dörr kostade oss 139:-

Så gissa om jag var nöjd =)

å det blev gubben med, ett steg närmare ett vitt hem!

- Linda -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0