26/2-10

Gå in till Mizzie och där kan ni vinna en jätte söt valfri voodoll från voodolls.se



Jag har anmält mig till Vooldolls vid namn 

Trinity

För Trinity är framgång en självklarhet. Hon är kreativ, målmedveten och inspirerande. Med intelligens, nytänkande och empati som främsta vapen når hon sina mål.

Trinity är inte rädd för att ta sig an en ordentlig utmaning. Men framförallt är hon inte rädd för att lyckas och blir framgångsrik.

Trinity ger dig kraften att lyckas och uppnå dina mål.

Med motivering att jag kan behöva allt stöd & självförtronde som går att få när jag måste börja söka jobb snart!!!

- Linda -

Kommentarer
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

ditt bidrag är godkänt du är nu med och tävlar om en valfri voodoll :) !

2010-02-20 @ 10:49:20
URL: http://Mizzies.se
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

Nu har vinneren korats :) <3

2010-02-26 @ 22:42:25
URL: http://Mizzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0