Det pirrar i magen...

nu när jag anmält mig till denna tävling inne hos butiken FÖRR, jag har en otrolig passion för pappelina mattor men de är alldeles för dyra för att jag ska ha råd med en =(  såå gissa om jag önskar mig denna

& som sagt så pågår denna tävling hos forr.se

Årets första tävling med en Pappelina matta i potten!

Tävla-om-Pappelina-Vera-One-hos-FÖRR



Har nu tittat runt i BUTIKEN FÖRR och kan inget annat än säga att jag har fler kärlekar än min man   Se själva:  
http://www.forr.se/mattor/pappelina/molly_lila.html

Är den inte vacker så säg? Helsköna färger & det skulle vara helt underbar att få tassa på när jag tar mig en kvällsfika! 

Håll nu alla tummar ni har att jag har lyckan med mig.
Tävlingen pågår till 18/2.

- Linda -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0